چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/11/13 - 20:33
  • - تعداد بازدید: 56
  • - تعداد بازدیدکننده: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه برای مردم تبیین شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه برای مردم تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمد حسینی صبح جمعه در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه عالیشهر با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم در این ایام امری لازم و ضروری است و باید مردم با عملکرد مسئولان آشنا شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اسفند ماه یادآور شد: انتخابات اسفند ماه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل، دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی و تبلیغ می کنند.

وی افزود: مردم همواره نشان داده اند در بزنگاه های مهم و سرنوشت ساز، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده اند و یازدهم اسفند ماه سال جاری نیز بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم در انتخابات خواهیم بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خواستار تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسط نخبگان و افراد تاثیر گذار جامعه شد.

حسینی به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور و اعضای دولت به صورت شبانه روزی برای توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی کشور اهتمام می ورزند و در استان بوشهر نیز شاهد خدمات رسانی ارزنده ای به مردم هستیم.

بر اساس این گزارش، در دومین روز از دهه فجر، مدرسه ۱۲ کلاسه عفاف عالیشهر به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع و با اعتبار ۴۵۰  میلیارد ریال با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار بوشهر، افتتاح و به بهره برداری رسید.

  • گروه خبری : میهمانان
  • کد خبر : 38694
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین