چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/11/12 - 20:32
  • - تعداد بازدید: 49
  • - تعداد بازدیدکننده: 49
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

حضور مردم در صحنه برای کشور امنیت آور است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای کشور امنیت آور و باعث بازدارندگی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سید محمد حسینی پنج شنبه شب در یادواره شهید سید مرتضی حسین زاده در گلزار شهدای گناوه اظهار داشت: در بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که شعارهای اساسی انقلاب حفظ شده است و این شعارهای اساسی استقلال، آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، عقلانیت، عزت و اخوت و برادری و وحدت بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اکنون که در آستانه رویداد مهم سیاسی انتخابات قرار داریم یک بار دیگر باید نشان دهیم که با همان روحیه دهه اول انقلاب در صحنه هستیم و از ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های شهدا دفاع کرده و به همه قدرت‌های جهان نیز نشان خواهیم داد که ما یکپارچه و منسجم هستیم و از جبهه مقاومت هم دفاع می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه این مجالس و یادواره شهدا فرصت خوبی است تا با شهدا هم پیمان شده و میثاق ببندیم که راه آنها را ادامه دهیم، افزود: اگر شهدا امروز در میان ما بودند در مشارکت در انتخابات و ترغیب دیگران به این معروف و عمل صالح عمل می‌کردند و ما هم باید اینگونه باشم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در حالی که سه نفر کشته داده‌اند جار و جنجال در جهان به راه انداخته‌اند و مردم را تهدید می‌کنند اما در برابر کشتار مردم فلسطین سکوت کرده‌اند و این سوال را مطرح می‌کنند که مگر آنها بشر نیستند.

حسینی گفت: آمریکا و صهیونیست با جنایاتی که در غزه انجام داده‌اند وجدان بشری را بیدار و ماهیت پلید خود را روشن کردند و حتی در دانشگاه هاروارد که کادر و نیرو برای حکومت و مدیریت‌ها و مناصب مهم در آمریکا تربیت می‌کند اعتراض‌ها به این رفتارهای خشونت بار و قساوت قلبی که در آنجا وجود دارد و هیچ توجیه منطقی ندارد به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: این سخن امام راحل بود که از ابتدای حرکت انقلاب و قیام خود در دهه چهل علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و شاه که مزدور آنها بود، مطرح می‌کردند و برخی از افراد آن را درک نمی‌کردند و برخی افراد امروز فهمیدند که آن نگاه نافذ امام بود و ماهیت واقعی آنها را تشخیص داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: کسانی که فکر می‌کردند با مذاکره، گفت و گو و سازش و کوتاه آمدن می‌شود آنها را همراه کرد امروز می‌بینیم که چه منطق نادرستی داشته‌اند.

وی از جمله آثار انقلاب اسلامی را شکل‌گیری جبهه مقاومت با الهام از روحیه ملت ایران دانست و گفت: امروز مردم فلسطین متوجه این موضوع شده‌اند و به هیچ عنوان حاضر به کوتاه آمدن نیستند چون دیده و تجربه کردند و عبرت گرفته و آموخته‌اند که مانند ملت ایران و فرزندان شهید این ملت باید بایستند و مقاومت کنند و همانند امام حسین (ع) در مقابل زورگویان و قدرتمندان جهان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه منطق انقلاب اسلامی طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی حفظ شده است افزود: درایت و حکمت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت و مقاومت ملت ایران سبب شده که نه تنها انقلاب اسلامی استمرار پیدا کند بلکه روحیه و فرهنگ انقلابی ملت ایران در منطقه و نقاط مختلف جهان تسری پیدا کند.

  • گروه خبری : میهمانان
  • کد خبر : 38693
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین