چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/11/17 - 15:51
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدیدکننده: 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
وزیر علوم:

بوشهر به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر محمدعلی زلفی گل در آیین افتتاح طرح های دهه فجر شهرستان تنگستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای تامین رفاه و امنیت امروز کشور فداکاری کردند و تکریم و تعظیم خانواده شهدا تکلیف است.
وی افزود: مسئولان باید در مسیر شهدا حرکت کنند و هر مسئولی که در این‌راه قرار نگیرد، عاقبت بخیر نخواهد شد.
وزیر علوم در ادامه با اشاره به جایگاه روستاها در تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم نگاهی خاص و ویژه به روستاها بعنوان کانون تولید دارد و حمایت از تولیدکنندگان در این مناطق در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی شبانه روزی به مردم اضافه کرد: هر کسی مسئولیتی می پذیرد باید با جان و دل و با همه توان و ظرفیت موجود برای اعتلای کشور و بهبود خدمت رسانی به مردم اهتمام ورزد.
وزیر علوم ابراز داشت: استان بوشهر اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و با تدابیر استاندار و مدیران ارشد، جای جای استان، شاهد اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی هستیم.
زلفی گل  به جایگاه دشتی و تنگستان اشاره کرد و یادآور شد: شهید رئیسعلی دلواری نامی بزرگ در تاریخ استکبارستیزی کشور است و شهید مهدوی و همرزمان از دشتی، شهدای شاخص هستند که در دفاع از کشور فداکاری کرده اند و باید به دشتی و تنگستان به طور ویژه رسیدگی کرد.
وزیر علوم ابراز داشت: دولت سیزدهم در راستای عمران و آبادانی کشور عزمی راسخ دارد.

  • گروه خبری : میهمانان
  • کد خبر : 38752
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین