چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/03/18 - 22:57
  • - تعداد بازدید: 151
  • - تعداد بازدیدکننده: 150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون اقتصادی وزیر کشور:

بازنگری در قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری کشور ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: حوزه سرمایه‌گذاری نیاز به یک بازنگری در مجموع قوانین و مقررات دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: حوزه سرمایه‌گذاری نیاز به یک بازنگری در مجموع قوانین و مقررات دارد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محسن کوشش‌تبار در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه سرمایه‌گذاری نیاز است یک بازنگری در مجموع قوانین و مقررات شکل بگیرد تا کشور و بویژه استان‌های ساحلی بتوانند بخوبی در عرصه اقتصاد دریا محور ایفای نقش کنند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور افزود: اکنون تنها هشت درصد تولید ناخالص ملی کشور تحت تأثیر اقتصاد دریایی بوده و این در حالی است که این میزان در کشورهایی مانند چین و ویتنام بیشتر از ۵۰ درصد است.

 

وی ادامه داد: در کشورهای همسایه جنوبی ایران کشورهایی با درآمد سرانه بالا نیازمند طبیعت و ظرفیت‌های گردشگری کشور هستند که باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده شود.

 

کوشش تبار تاکید کرد: با هدف هم افزایی بیشتر با بخش خصوصی باید همایش‌هایی با محور خدمات تجارت دریایی برگزار شود تا بتوان از فرصت‌های این حوزه نیز بخوبی استفاده کرد.

  • گروه خبری : استاندار,میهمانان
  • کد خبر : 36706
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین