چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/03/10 - 21:55
  • - تعداد بازدید: 62
  • - تعداد بازدیدکننده: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

۱۰۲ سامانه هوشمند جاده‌ای جدید در محور‌های شریانی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

احمد محمدی زاده در بازدید مسئولان استان از پروژه های حوزه راه و مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور شهید در تامین اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و تجهیز راه های استان تاکید ویژه ای داشتند و در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در راهسازی در نقاط مختلف استان و بین استان بوشهر با استان های همجوار انجام شد.

استاندار بوشهر گفت: ۱۰۲ سامانه هوشمند جاده‌ای جدید در محور‌های شریانی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در بازدید مسئولان استان از پروژه های حوزه راه و مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور شهید در تامین اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و تجهیز راه های استان تاکید ویژه ای داشتند و در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در راهسازی در نقاط مختلف استان و بین استان بوشهر با استان های همجوار انجام شد.

وی افزود: توسعه راه ها و بزرگراه ها با شتاب قابل توجهی ادامه دارد و امیدوارم شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در استان باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت نصب سامانه های هوشمند جاده ای خاطر نشان کرد: اکنون۸۰ درصد راه‌های مواصلاتی جاده‌ای استان به سامانه هوشمند نظارتی و ثبت تخلفات مجهز هستند و ۱۰۲ سامانه هوشمند جاده‌ای جدید نیز در محور‌های شریانی راه‌اندازی می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: اعتبارات حوزه راهداری استان طی دو سال اخیر پنج برابر شده و در سال گذشته، بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: امروز از طرح های مسکن ملی و پروژه های راهداری و راهسازی در استان بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات طرح ها قرار گرفتیم.

  • گروه خبری : استاندار,گزارش تصویری
  • کد خبر : 39291

تصاویر

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین