چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/04/02 - 12:44
  • - تعداد بازدید: 60
  • - تعداد بازدیدکننده: 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام استاندار بوشهر بمناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و یاران همراه، هفته قوه قضائیه را به قضات، مدیران و کارکنان قوه قضائیه در استان بوشهر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و یاران همراه، هفته قوه قضائیه را به قضات، مدیران و کارکنان قوه قضائیه در استان بوشهر تبریک گفت.

استاندار بوشهر در این پیام با اشاره به اهمیت و جایگاه قوه قضائیه یادآور شد: قوه قضائیه از ارکان مهم و ستون‌های استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در اجرای دقیق قانون اساسی، حمایت از حقوق مردم، پیشگیری از جرم و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل دارد.


محمدی زاده تصریح کرد: از اقدامات مهم قوه قضائیه در دهه اخیر، مقابله با مفسدان اقتصادی و احیای واحدهای راکد است که با تدابیر حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و رئیس سابق قوه قضائیه محقق شد و این راه اکنون نیز در قوه قضائیه تداوم دارد.



وی اضافه کرد: قضات و مدیران و کارکنان دادگستری استان بوشهر در مرکز استان و شهرستان های مختلف، با تمام توان و ظرفیت موجود، در راستای تحقق عدالت پیشگام هستند و رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضایی وجود دارد.


استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اینجانب فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به تمام کارکنان این قوه در استان تبریک گفته و امیدوارم این عزیزان در تحقق اهداف عالیه دستگاه قضا و تلاش برای تحقق شعار سال به توفیق لازم برسند.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 39506
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین