چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/02/20 - 23:59
  • - تعداد بازدید: 39
  • - تعداد بازدیدکننده: 39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام استاندار بوشهر بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی ابراز داشت: شعار هفته بسیج سازندگی در سال جاری، "همه با هم، بسیج خدمت‌رسانی" است و باید در تبیین دستاوردهای بسیج سازندگی اهتمام ورزیم.

پیام استاندار بوشهر بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی ابراز داشت: شعار هفته بسیج سازندگی در سال جاری، "همه با هم، بسیج خدمت‌رسانی" است و باید در تبیین دستاوردهای بسیج سازندگی اهتمام ورزیم.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و نقش بسیج سازندگی در تحقق شعار سال بسیار ارزشمند است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، در یکسال اخیر، ۵۶٧٠ پروژه محرومیت‌زدایی در حوزه عمرانی، تغذیه‌ای و اشتغالزایی در راستای محرومیت‌زدایی توسط سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر  انجام شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: محرومیت زدایی از چهره شهرها و روستاهای مختلف از جمله اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی است که باید به خوبی تبیین شود.

استاندار بوشهر افزود: آثار و برکات بسیج سازندگی در جای جای ایران اسلامی بویژه نقاط کمتربرخوردار هویداست و مردم از عملکرد این نهاد انقلابی رضایت دارند.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 39087
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین