پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/11/11 - 13:40
  • - تعداد بازدید: 147
  • - تعداد بازدیدکننده: 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم تشکیل کارگروه ویژه تخصصی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری

استاندار بوشهر بر تشکیل کارگروه ویژه تخصصی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری تاکید کرد.

استاندار بوشهر بر تشکیل کارگروه ویژه تخصصی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: برای تجلیل از جامعه ایثارگری از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران دانست و بیان کرد از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگران استفاده شود.

استاندار بوشهر بر تشکیل کارگروه ویژه تخصصی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان نیازمند پیگیری مستمر و تصمیم‌گیری اساسی است که تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه ضروری است و در این کارگروه باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان استفاده شود.

 

وی، شناسایی و دسته‌بندی مشکلات جامعه ایثارگری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: بسیاری از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان نیازمند پیگیری مستمر و تصمیم‌گیری اساسی است که تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه ضروری است.

محمدی‌‌زاده با بیان اینکه در این کارگروه باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان استفاده شود افزود: برای تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس از ظرفیت بخش خصوصی و دهه فجر استفاده شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش اعصاب و روان جامعه ایثارگری در بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر و قدردانی از مسئولان این بیمارستان بیان کرد: برای ایجاد بخش اعصاب و روان جامعه ایثارگری در بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر نیاز به همکاری و مشارکت دیگر دستگاه‌ها در تأمین کادر درمان و تجهیزات است.

استاندار بوشهر بر ایجاد دهکده سلامت جامعه ایثارگری تأکید کرد و افزود: برای ساخت دهکده سلامت ویژه جامعه ایثارگری همکاری همه دستگاه‌ها ضروری است.

محمدی‌زاده با تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: در ایام دهه فجر برنامه ویژه برای جامعه ایثارگری در همه دستگاه‌های اجرایی تدارک دیده شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34016
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین