چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/04/05 - 20:25
  • - تعداد بازدید: 90
  • - تعداد بازدیدکننده: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

ظرفیت هیات های اندیشه ورز در مقابله با آسیب های اجتماعی استفاده شود

احمد محمدی زاده در نشست با مسئولان حوزه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است که ولایت امام علی علیه السلام توسط پیامبر اسلام(ص) در این روز مبارک، ابلاغ و سبب تکمیل دین شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست با مسئولان حوزه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است که ولایت امام علی علیه السلام توسط پیامبر اسلام(ص) در این روز مبارک، ابلاغ و سبب تکمیل دین شد.


وی در ادامه با تاکید بر مقابله با آسیب های اجتماعی افزود: شناسایی دقیق آسیب های اجتماعی در هر منطقه، امری لازم و ضروری است و سبب می شود که در رفع این آسیب ها، تخصصی تر گام برداریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورز در مقابله با آسیب های اجتماعی یک مساله مهم است و این هیات ها باید بصورت تخصصی و موردی در حوزه آسیب های اجتماعی ورود کنند.


محمدی زاده تصریح کرد: جدول نسبت آسیب های اجتماعی در هر شهرستان جداگانه بررسی شود و هیات های اندیشه ورز نیز در این عرصه کمک کنند.


وی اضافه کرد: شورای اجتماعی شهرستان ها با محوریت فرمانداران به طور مستمر تشکیل و خروجی داشته باشد تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

محمدی زاده گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی در بین جوانان و نوجوانان در شهرستان های ده گانه استان مورد توجه و تاکید قرار دارد.


استاندار بوشهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و بهزیستی و امور اجتماعی استانداری و سایر دستگاه های ذیربط در اجرای این برنامه کمک و همراهی کنند.


محمدی زاده یادآور شد: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه اجتماعی و فرهنگی است که باید در راستای پیشرفت و توسعه استان، نهایت استفاده را از این ظرفیت ببریم.

  • گروه خبری : استاندار,گزارش تصویری
  • کد خبر : 39544
کلمات کلیدی

تصاویر

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین