چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/03/22 - 23:17
  • - تعداد بازدید: 48
  • - تعداد بازدیدکننده: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اهتمام وزیر راه بر تکمیل یادگاری شهید رئیسی در بوشهر؛ تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به راه آهن بوشهر شیراز

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دیدار و در ارتباط با پروژه های شاخص حوزه راه استان بوشهر و جنوب کشور بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دیدار و در ارتباط با پروژه های شاخص حوزه راه استان بوشهر و جنوب کشور بحث و تبادل نظر کرد.
 
استاندار بوشهر در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات راه آهن بوشهر شیراز در این نشست مطرح و با دستور وزیر مقرر شد تا ده روز آینده ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شود که گامی در تسریع اجرای راه آهن است.
 
محمدی زاده تصریح کرد: همچنین مقرر شد مدیر عامل راه آهن کشور از تمام قطعات راه آهن بوشهر شیراز بازدید و نسبت به رفع موانع موجود اهتمام ورزد.
 
وی اضافه کرد: پیمانکاران قطعات مختلف راه آهن بوشهر شیراز، با پیشرفت پروژه و ارائه صورت وضعیت، مطالبات خود را دریافت می کنند.
 
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه آزادراه بوشهر شیراز نیز، بحث شد و هفته آینده نشستی با حضور معاونین عمرانی استانداران بوشهر و فارس و نمایندگان مجلس و دست اندرکاران وزارت راه و شهرسازی برگزار و برای تسریع در تکمیل این پروژه، تصمیم گیری می شود.
 
محمدی زاده گفت: وزیر راه و شهرسازی بر تسریع در تکمیل آزادراه و راه آهن بوشهر به شیراز، تاکید دارد و قول مساعد داد از تمام ظرفیت موجود برای این مهم بهره ببرد.
  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 39430
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین