چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/06/08 - 10:16
  • - تعداد بازدید: 50
  • - تعداد بازدیدکننده: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۷ پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان در شهرستان دیر

احمد محمدی زاده در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان دیر اظهار داشت: دیر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریامحور است و در سه سال اخیر، طرح های ارزشمندی در این شهرستان، عملیاتی و اجرایی شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان دیر اظهار داشت: دیر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریامحور است و در سه سال اخیر، طرح های ارزشمندی در این شهرستان، عملیاتی و اجرایی شده است.

وی افزود: امسال در هفته دولت، ۱۶۷ پروژه در دیر افتتاح و کلنگ زنی می شود که ۸۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان افتتاح و ۸۲ پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اصلاح پیچ جاشک با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، بهسازی فاز اول محور دوراهک به آبدان با ۲۵۰ میلیارد ریال و تعریض محور جاشک به آبدان با ۱۸۰ میلیارد ریال از طرح های افتتاحی دیر است.

محمدی زاده تصریح کرد: احداث پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان، ۴۰ واحد مسکونی شهری، ۱۱۰ واحد مسکونی روستایی و بلوار شهید رئیسی حدفاصل دیر به کنگان و همچنین پروژه های عمران شهری و روستایی نیز از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان دیر در هفته دولت است.

وی اضافه کرد: احداث ۸ مدرسه با ۵۴ کلاس درس و اجرای پارک ۴ هکتاری و همچنین ۲ پروژه راهسازی از جمله پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 39898
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین