چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/03/22 - 09:03
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدیدکننده: 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استاندار بوشهر از توسعه ۳ طرح درمانی در استان با همکاری وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برخی مشکلات و دغدغه های استان بوشهر در حوزه وزارت کار پرداخت و خواستار پیگیری و رفع مشکلات شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برخی مشکلات و دغدغه های استان بوشهر در حوزه وزارت کار پرداخت و خواستار پیگیری و رفع مشکلات شد.
 
 استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش خدمات درمانی در عسلویه اظهار داشت: توسعه بیمارستان نبی اکرم عسلویه از ۳۶ تخت بیمارستانی به ۶۴ تخت از مطالبات مهم مردم است که اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و باید تداوم یابد.
 
محمدی زاده بر لزوم بازسازی بیمارستان کنگان تاکید کرد و افزود: بازسازی بیمارستان کنگان از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان است و باید محقق شود.
 
وی اضافه کرد: بازسازی کلینیک تخصصی مبعث از مطالبات حوزه درمانی تامین اجتماعی در بوشهر است که نیازمند پیگیری و اهتمام جدی است.
 
استاندار بوشهر بر لزوم توسعه بخش قلب بیمارستان سلمان فارسی بوشهر تاکید کرد و یادآور شد: خرید دستگاه آنژیوگرافی و برخی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان از مطالبات این مجموعه است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خطاب به معاونین و مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه، دستورات لازم برای پیگیری و رفع موارد مطروحه را صادر کرد.
  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 39427
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین