پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/11/12 - 15:11
  • - تعداد بازدید: 157
  • - تعداد بازدیدکننده: 154
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

۱۳۷ پروژه اقتصادی با اعتبار ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح یا اجرایی می‌شود

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: امسال همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۳۷ پروژه اقتصادی با ۳۰۰ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان در این استان افتتاح یا اجرایی می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: امسال همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۳۷ پروژه اقتصادی با ۳۰۰ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان در این استان افتتاح یا اجرایی می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در آیین افتتاح طرح‌های صنعتی و اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: از این شمار ۹۶ پروژه با ۲۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار و ۱۱ هزار فرصت شغلی افتتاح و ۴۱ پروژه با ۶۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با هفت هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال اجرایی می‌شود.

 

وی ادامه داد: از ۳۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی تعریف شده برای دهه فجر ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه اقتصادی است و سیاست‌گذاری انجام شده بیانگر حمایت دولت از بخش خصوصی است.

 

باستین اضافه کرد: امروز با تلاش دولت ۸۴ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر به چرخه اقتصادی و فعالیت بازگشته و با فعالیت این واحدها یکهزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان فراهم شده است.

 

وی تاکید کرد: تقویت حوزه اشتغال و تقویت سرمایه گذاری‌های جدید از اولویت‌های سیاست‌های اقتصادی استان بوشهر است.

 

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه نتیجه رشد و پیشرفت کشور فعالیت بخش خصوصی است گفت: نرخ رشد سرمایه گذاری در حوزه تجارت خارجی با رشد فزاینده ای در استان همراه است.

 

باستین افزود: امسال براساس برنامه ریزی انجام شده استان تعهد ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی را داشت این درحالی است که امروز تاکنون این آمار به ۲۴ هزار نفر افزایش یافته و استان از این حیث رتبه دوم کشور را دارا است.

 

وی بیان کرد: همچنین در کنترل نقطه به نقطه نیز استان بوشهر پائین ترین نرخ رشد را در کشور داشته است.

 

بر اساس این گزارش، همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۲ طرح صنعتی گروه صنعتی جی لیان جی و صنعت پلاست پارس لیان با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون اقتصادی
  • کد خبر : 34052
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین