پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/11/12 - 15:16
  • - تعداد بازدید: 442
  • - تعداد بازدیدکننده: 434
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر بمناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر با صدور پیامی بمناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر با صدور پیامی بمناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید حیدری دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم شریف استان بوشهر تبریک گفت.

 

حیدری در این پیام تاکید کرد: بدون تردید، پیروزی بزرگ مردم در بهمن ۱۳۵۷، معجزه‌ای خدایی بود که به دست یکی از مصلحان تاریخ به انجام رسید و امروز این انقلاب، چشم امید ملت‌های مظلوم و مستضعفان جهان است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر خاطر نشان کرد: نهال نوپای انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای والامقام و ایثارگری‌های رزمندگان، امروز به درختی تناور تبدیل شده و روز به روز نیز شاهد اعتلای بیشتر نظام اسلامی هستیم.

 

حیدری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در جهان است و با وجود دشمنی‌های استکبارگران، امروز شاهدیم با حمایت مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه، نقشه‌های دشمنان، نقش بر آب شده و نظام اسلامی قوی‌تر شده است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر تاکید کرد: امروز همه موظف هستیم در جهاد تبیین مشارکت کرده و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی را برای مردم بیان کنیم و به معرفی خدمات انقلاب اسلامی بپردازیم.

 

حیدری با تبریک ایام‌الله دهه فجر به مردم استان بوشهر افزود: ویژه‌برنامه‌های با کیفیتی در سطح شهرها و روستاهای استان در دهه فجر پیش‌بینی شده و علاوه بر آن، به برکت این ایام شاهد افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی، صنعتی، اقتصادی، گردشگری، ورزشی و آموزشی و ... خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 34054
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین