پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/02/13 - 15:08
  • - تعداد بازدید: 137
  • - تعداد بازدیدکننده: 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور:

پرداخت عوارض آلایندگی صنایع مستقر در استان بوشهر حق مردم است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: پرداخت عوارض آلایندگی صنایع مستقر در استان بوشهر حق مردم است و تحقق آن می‌تواند منجر به رشد جهشی در توسعه شهر‌ها و روستا‌های این استان شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،  مهدی جمالی‌نژاد با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های شهری و روستایی اظهار داشت: شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر با آنچه شایسته آن‌ها است فاصله بسیاری دارند و تخصیص عوارض آلایندگی صنایع می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر ارتقای آن‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض آلایندگی صنایع به تازگی برای استان خوزستان محقق شده، عنوان کرد: با توجه به صنایع فعال مستقر در استان بوشهر و تمرکز بر شرایط و موهبتی، چون دریا، طبیعت بکر و اقلیم منحصر به‌فرد، باید در آینده نزدیک عوارض آلایندگی صنایع برای توسعه شهری و روستایی بوشهر نیز پرداخت شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: مقرر شد به‌زودی نشستی با حضور استاندار بوشهر، وزیر کشور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با این موضوع برگزار و برای پرداخت این عوارض به شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر پیگیری شود.

وی با اشاره به نشست خود با روسای شورا‌های شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر، گفت: اعتبارات عوارض آلایندگی به همراه اعتباراتی که از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به صورت متمرکز پرداخت می‌شود، می‌تواند رشدی چشمگیر در آبادانی و تقویت زیرساخت‌های شهری و روستایی استان بوشهر داشته باشد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 35759
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین