پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/04/12 - 10:06
  • - تعداد بازدید: 161
  • - تعداد بازدیدکننده: 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد؛

واگذاری 109 قطعه زمین مسکونی در شهرستان گناوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از واگذاری 109 قطعه زمین مسکونی به واجدان شرایط قانون جوانی جمعیت در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،قرارداد اراضی مسکونی به خانواده‌های 3 فرزندی و بیشتر در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت در شهرستان گناوه به واجدان شرایط واگذار شد.

محمد هادی رستمیان در این آیین با تبریک دهه فرخنده امامت و ولایت با اشاره به واگذاری یک‌هزار قطعه زمین هر کدام به مساحت 200 متر مربع به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت، اظهار داشت: در این راستا تاکنون در 4 شهرستان دیر، کنگان، دشتی، تنگستان زمین به خانواده‌های دارای 3 فرزند واگذار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه قرارداد زمین به این خانواده‌ها در شهرستان گناوه واگذار شد تصریح کرد: بر اساس دستورات رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی و تأکیدات استاندار بوشهر سفر شهرستانی در دهه امامت و ولایت آغاز شده است و اکنون زمین به خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا گناوه واگذار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این راستا 109 قطعه زمین مسکونی هر کدام به مساحت 200 متر مربع در حمایت از خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرستان گناوه به این خانواده‌ها واگذار شد.

رستمیان این اقدام را با حمایت ویژه اداره کل راه و شهرسازی، فرمانداران و ائمه جمعه دانست و بیان کرد: در این راستا طرح‌های زیرساختی انجام می‌شود و با پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره ساخت این واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.

  • گروه خبری : معاون عمرانی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37134
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین