پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/09/05 - 18:49
  • - تعداد بازدید: 106
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای براساس ظرفیت‌های‌ استان بوشهر در مناطق توسعه می‌یابد

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های‌ مهمی در بخشهای مختلف وجود دارد گفت: بر این اساس توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه ای مبتنی بر مزیت‌های استان در دستور کار قرار دارد.

Neshast-Shora-Amuzesh-Va-Parvaresh-1401-9-3-1.jpg

 استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های‌ مهمی در بخشهای مختلف وجود دارد گفت: بر این اساس توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه ای مبتنی بر مزیت‌های استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در راستای توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه ای با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران تا پایان آذر ماه دومین هنرستان فنی و حرفه‌ای اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرستان‌های تخصصی توسعه می یابد خاطر نشان کرد: مجتمع آموزشی وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران در سال جدید آغاز به کار کرد و در این راستا توسعه هنرستان‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی از توسعه اردوگاه‌های دانش‌آموزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: اردوگاه‌های آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌های 10گانه این استان ایجاد می‌شود.

محمدی‌زاده سپاه را معین آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی کرد و افزود: سپاه می‌تواند در اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش را یاری دهد.

استاندار بوشهر ادامه داد: در زمان حاضر با همکاری سپاه 2 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شده و قرار است سه هزار دانش‌آموز دیگر نیز تا پایان سال به این اردوها اعزام شوند.

وی با اشاره به ضرورت افزایش شمار دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور بزرگترین محل تربیت و انسان‌سازی هستند.

استاندار بوشهر در خصوص دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز تصریح کرد: با اقدامات انجام شده این دانشگاه که تا پیش از این از رتبه پایین برخوردار بود ارتقا یافته است.

محمدی‌زاده بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد.

وی تأکید کرد: واحدهای پتروشیمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به‌عنوان معین مالی آموزش و و پرورش تعیین شوند .

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 28383
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین