پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/07/05 - 11:07
  • - تعداد بازدید: 19
  • - تعداد بازدیدکننده: 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

هفته دفاع مقدس فرصت مهم برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است

استاندار بوشهر در ایین تجلیل از 88 شهید کارمند استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را فرصت مهم برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم و جنگ سرد که جهان به دو قطب غرب و شرق تقسیم شده بود، این دوقطبی به سرکردگی آمریکا و شوروی با اتحاد پشت سر صدام و رژیم بعث عراق گرفتند و تجهیزات مدرن نظامی در اختیار این رژیم قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر استاندار بوشهر در ایین تجلیل از 88 شهید کارمند استان بوشهر با  گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را فرصت مهم برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم و جنگ سرد که جهان به دو قطب غرب و شرق تقسیم شده بود، این دوقطبی به سرکردگی آمریکا و شوروی با اتحاد پشت سر صدام و رژیم بعث عراق گرفتند و تجهیزات مدرن نظامی در اختیار این رژیم قرار دادند.

احمد محمدی‌زاده اضافه کرد: عهد و پیمان کشورهای غربی و شرقی برای نخستین بار در جهان علیه نظام اسلامی ایران و پشتیبانی رژیم متجاوز بعث در جنگ تحمیلی 8 ساله شکل گرفت و آمریکا که در اوج قدرت قرار داشت امام راحل با تدبیر، آمریکا و دشمنان اسلام و نظام اسلامی را تحقیر کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل حضور آحاد مختلف مردم را به جبهه‌های نبرد را آزاد کردند، گفت: در این عرصه قشرهای مختلف از جمله کارکنان دولت با حضور در عملیات‌های مختلف حماسه آفریدند و جنگ 8 ساله که قدرت‌های بزرگ جهان دشمن را حمایت می‌کردند موجب شکست دشمن و پیروزی نظام اسلامی ایران شد.

استاندار بوشهر از ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه و کشورهای مختلف خبر داد و بیان کرد: حضور کارکنان دولت در عملیات‌های 8 ساله یکی از جلوه‌های دفاع مقدس بود که شگفتی‌ساز شد.

محمدی‌زاده به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردم در شرایط سخت جنگ تحمیلی 8 ساله نظام اسلامی را کمک و یاری کردند و پیروز شد و بدون شک با تجربه دفاع مقدس و مشارکت مردم، پیروز جنگ اقتصادی ملت ایران است و به راحتی از این بحران و جنگ عبور خواهیم کرد.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 38830
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین