پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/01/29 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 141
  • - تعداد بازدیدکننده: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

مشکلات دانشگاه فرهنگیان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مشکلات دانشگاه فرهنگیان بوشهر را مورد بررسی قرار داد و تصمیمات مهمی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مشکلات دانشگاه فرهنگیان بوشهر را مورد بررسی قرار داد و تصمیمات مهمی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در بازدید از دانشگاه فرهنگیان بوشهر و بررسی مشکلات آن دانشگاه اظهار داشت: در این بازدید وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و مشکلاتی که دانشجویان و خود دانشگاه فرهنگیان با آن مواجه هستند بررسی و در جهت رفع آن‌ها تصمیم‌گیری و دستورات لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در خصوص امکانات و تجهیزات سرمایشی و همچنین اردوگاه فرهنگی برای دانشگاه فرهنگیان تصمیماتی گرفته شد.

پورات افزود: این بازدید به دستور استاندار بوشهر برای جمع‌بندی نشست وی با دانشگاه فرهنگیان و مواردی که تصویب شده بود انجام گرفت و بازدید و نشست امروز برای پیگیری دستورات استاندار انجام شد.

وی افزود: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در راستای توسعه رشد علمی و کادر سازی نسل جوان و تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید به این دانشگاه بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اذعان کرد: هم‌اکنون 1400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر مشغول به تحصیل هستند و کارهای ارزشمندی در زمان مدیریت جدید انجام گردیده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 35513
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین