چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/04/16 - 16:31
  • - تعداد بازدید: 88
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم انتخابات، حدود ۱۱ درصد رشد داشته است

احمد محمدی زاده با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات در کشور و استان بوشهر اظهار داشت: مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم انتخابات نسبت به مرحله اول، حدود ۱۱ درصد رشد داشته که نشان دهنده شور و نشاط انتخاباتی در استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات در کشور و استان بوشهر اظهار داشت: مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم انتخابات نسبت به مرحله اول، حدود ۱۱ درصد رشد داشته که نشان دهنده شور و نشاط انتخاباتی در استان است.


وی از مشارکت ۵۷.۱۲ درصدی مردم بوشهر در انتخابات خبر داد و افزود: با وجود دمای بالای هوا و همچنین با وجودی که انتخابات شوراهای شهر و روستا را نداشتیم، افزایش حدود ۱۱ درصدی نسبت به دور اول انتخابات، قابل توجه است.


استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات حضور یافتند و عوامل اجرایی نیز سالم ترین انتخابات را برگزار کردند.


محمدی زاده تصریح کرد: با وجود رقابت بالای دو نامزد نهایی، هیچ گونه مشکل امنیتی در حین برگزاری انتخابات نداشتیم که نشان دهنده شعور بالای مردم استان است.


وی با تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: همه باید به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب کمک کنند تا شاهد پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی باشیم.


محمدی زاده بیان کرد: از مجموع ۴۶۰ هزار و ۴۲ رای ماخوذه در استان بوشهر، سعید جلیلی ۲۲۸ هزار و ۸۱ رای و مسعود پزشکیان نیز ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رای کسب کردند.

  • گروه خبری : استاندار,انتخابات ریاست جمهوری 1403
  • کد خبر : 39622
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین