پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/04/14 - 16:15
  • - تعداد بازدید: 98
  • - تعداد بازدیدکننده: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

مراسم جشن ازدواج آسان در شهرستان عسلویه برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مراسم جشن ازدواج آسان 20 زوج تحت پوشش نهادهای حمایتی در شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در مراسم جشن ازدواج آسان در شهرستان عسلویه با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در دهه مبارک امامت و ولایت دو طرح مهم و کم سابقه با دستور مقام عالی دولت در استان بوشهر با همکاری دستگاه‌های مرتبط با طرح جوانی جمعیت به عنوان ازدواج آسان و تامین مسکن در سطح استان به صورت یکپارچه آغاز و در حال اجرا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این دو طرح به مدت ۱۰ روز در سطح استان از جمعه هفته گذشته آغاز گردیده و مراسمات باشکوهی برای اهدای زمین به والدین دارای فرزند سوم برگزار شده است.

وی افزود: از جمله شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند تنفس دو ساله و اقساط ۱۰ ساله بوده که هزار قطعه زمین برای این طرح در استان بوشهر اختصاص داده شده است.

پورات گفت: همچنین از ازدواج آسان در راستای تسهیل ازدواج به موازات طرح واگذاری زمین در سطح ده شهرستان استان در حال انجام است.

وی یادآور شد: در هر شهرستان حدود ۲۰ زوج با پشتیبانی فرمانداران، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند که تاکنون در شهرستان‌های دشتی، کنگان، دیر، تنگستان، گناوه، دیلم و اکنون عسلویه به انجام رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: به هر یک از زوجین حواله جهیزیه ۵۲ میلیون تومانی از سوی اداره کل بهزیستی و کمیته امداد استان به همراه سفر مشهد مقدس با پشتیبانی و اسکان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هدایای نقدی از سوی فرمانداران اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37175
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین