پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/12/25 - 13:25
  • - تعداد بازدید: 169
  • - تعداد بازدیدکننده: 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر:

مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ورزند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از تشکیل 10 جلسه کارگروه امور زیربنایی برای تسریع طرح‌ها و گره‌گشایی از مشکلات و موانع خبر داد و گفت: مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ورزند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از تشکیل 10 جلسه کارگروه امور زیربنایی برای تسریع طرح‌ها و گره‌گشایی از مشکلات و موانع خبر داد و گفت: مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ورزند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد هادی رستمیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر به کارگروه زیربنایی پرداخت و با اشاره به نقش مهم این کارگروه تصریح کرد: بیش از 10 جلسه کارگروه امور زیربنایی تشکیل شده است که مصوبات مهمی در پی داشته است.

محمد هادی رستمیان توسعه طرح‌های عمرانی و گره‌گشایی از مشکلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: امسال طرح‌های مهم و قابل توجهی در استان بوشهر با تلاش مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی اجرا و تکمیل و افتتاح شده است.

وی با تاکید بر تلاش برای جذب اعتبارات لازم ملی برای تسریع در تکمیل طرح‌ها بیان کرد: عمده اعتبارات عمرانی در اختیار وزارتخانه‌ها است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش وافر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه مساحت شهرک‌های صنعتی را متذکر شد و گفت: 75 هکتار به وسعت محدوده شهرک صنعتی برازجان افزوده شد.

رستمیان مدیریت مصرف انرژی را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: این مهم راهگشا برای توسعه متوازن محسوب می‌شود که خدمات دستگاه‌ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون عمرانی
  • کد خبر : 35062
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین