پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/04/25 - 22:32
  • - تعداد بازدید: 97
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم معرفی مزیت‌ها و تکالیف شورای توسعه پایدار امنیت شرق و غرب در استان بوشهر

استاندار بوشهر بر لزوم معرفی مزیت‌ها و تکالیف شورای توسعه پایدار امنیت شرق و غرب در استان تاکید کرد.

استاندار بوشهر بر لزوم معرفی مزیت‌ها و تکالیف شورای توسعه پایدار امنیت شرق و غرب در استان تاکید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست کارگروه شورای توسعه پایدار امنیت شرق و غرب با تاکید بر لزوم معرفی مزیت‌ها و تکالیف این شورا اظهار داشت: مدیران عضو این شورا، باید ضمن آشنایی با مزیت‌ها و تکالیف شورای توسعه پایدار شرق و غرب، در راستای راهکارهای تحقق مزیت‌ها اهتمام ورزند.

وی افزود: کمیته‌های تخصصی این شورا در راستای تحقق اهداف این شورا نهایت توان خود را به کار گیرند و با احصای مزیت‌ها، راهکارهای لازم را ارائه کرده تا شاهد بهره‌گیری از این مزایا باشیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف است که باید از تمام ساز و کارهای قانونی برای اعتلای بیش از پیش استان استفاده ببریم.

محمدی‌زاده یادآور شد: عضویت استان بوشهر در شورای توسعه پایدار امنیت شرق و غرب کشور، با پیگیری مستمر انجام شده و با تصویب در برنامه هفتم، شاهد تحقق مزایای این شورا برای استان خواهیم بود.

 وی اضافه کرد: ارائه مشوق‌های مالیاتی و نرخ پایین تسهیلات بانکی و همچنین کمک به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از مزایای عضویت در شورای توسعه پایدار امنیت شرق و غرب است.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 37366
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین