پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/04/06 - 07:53
  • - تعداد بازدید: 108
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم حمایت صنایع نفت و گاز از مراکز نگهداری معلولان استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی‌ها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از مراکز ترک اعتیاد و نگهداری از معلولان پای کار باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بازدید از مرکز نگهداری معلولین و کمپ ترک اعتیاد در شهرستان بوشهر اظهار داشت: حمایت و نگهداری از معلولین عملی پسندیده و ارزشمند است و سازمان‌های مربوطه در این زمینه با مشارکت و هم افزایی بیشتر باید زمینه ارائه خدمات مناسب تر را فراهم سازند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید حمایت از معلولین به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود، افزود: توانمندسازی معلولین و مناسب سازی ورودی ادارات و سازمان‌های استان باید در اولویت بهزیستی و سایر دستگاه‌‌های اجرایی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت خیرین هم استانی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای کاهش مشکلات معلولین از دیگر اهدافی است که باید اداره کل بهزیستی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط از این پتانسیل‌ها به خوبی استفاده کنند.
پورات با قدردانی از زحمات پرسنل کمپ ترک اعتیاد و بازدید از آن مجموعه گفت: مراکز کمپ اعتیاد نقش بسزایی در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی ایفاء می‌کنند و حمایت و رفع نیازهای این مراکز امری ضروری است و ما هم در استان بوشهر در حد توان از کمپ‌های ترک اعتیاد حمایت و پشتیبانی خود را انجام خواهیم داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: گسترش اعتیاد می‌تواند به تدریج آسیب‌های جدی بر جامعه به ویژه نسل جوان وارد کندو بر همین اساس همه مردم به نوعی در زمینه پیشگیری این آسیب اجتماعی مسئولیت دارند.
وی تاکید کرد: در همین راستا باید از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی‌ها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از مراکز ترک اعتیاد و نگهداری از معلولین استفاده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در پایان این بازدیدها پای صحبت‌ها و مطالبات مدیران مراکز نگهداری معلولین و ترک اعتیاد نشست و دستورات لازم در جهت رفع مشکلات این مجموعه‌ها به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر کرد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37028
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین