پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/04/13 - 19:02
  • - تعداد بازدید: 93
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد؛

راه‌اندازی 33 درصد واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بندر ریگ در دولت سیزدهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت 36 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بندر ریگ گفت: 33 درصد از این واحدها در دولت سیزدهم فعال شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های شهرک صنعتی بندر ریگ اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی با داشتن امکانات لازم زیرساختی ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مدیریت استان بوشهر و بانک‌ها حمایت کافی را از امر تولید و اشتغال دارند اضافه کرد: در شهرک صنعتی بندر ریگ 36 واحد تولیدی فعال هستند که 33 درصد از این واحدها از آغاز دولت سیزدهم راه‌اندازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: امروز بازدیدی را از کارخانه تولید انواع نوشیدنی و آب‌میوه داشتیم که با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد تومان در حال آماده‌سازی است و پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر به بهره‌برداری برسد و برای 150  نفر اشتغال ایجاد کند.

وی توسعه صنعتی را یکی از اهداف مهم در استان بوشهر عنوان کرد و افزود: تغییر رویکرد از اشتغال ناپایدار به سمت اشتغال پایدار را به صورت جدی در استان بوشهر دنبال می‌کنیم.

باستین ادامه داد: در شهرستان گناوه این رویکرد آغاز شده است و سرمایه‌گذاران سمت و سو را از سمت تجارت به سمت توسعه صنعتی آغاز کرده‌اند که نمونه‌های موفقی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با الگوسازی در زمینه صنعتی از سایر سرمایه‌گذاران شهرستان گناوه که قصد سرمایه‌گذاری دارند نیز برای حضور در حوزه صنعت و تولید دعوت می‌کنیم.

باستین ادامه داد: اعلام آمادگی می‌کنیم که همه دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها در خدمت بخش خصوصی هستند و حمایت لازم از سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: اگر تولید توسعه یابد شاهد ایجاد اشتغال پایدار و درآمد پایدار خواهیم بود و نتیجه آن رفاه و بهبود وضعیت معیشتی مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون اقتصادی
  • کد خبر : 37167
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین