پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/12/12 - 11:03
  • - تعداد بازدید: 106
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیلم و گناوه، مقصد دومین روز از سفر وزیر کشور به استان بوشهر

وزیر کشور که از روز پنج شنبه در معیت رئیس جمهوری به استان بوشهر سفر کرده است، صبح جمعه به شهرستان دیلم رفت تا از نزدیک میزان پیشرفت طرح های عمرانی در دست اقدام را مشاهده و نسبت به مسایل این شهر رسیدگی کند.

وزیر کشور که از روز پنج شنبه در معیت رئیس جمهوری به استان بوشهر سفر کرده است، صبح جمعه به شهرستان دیلم رفت تا از نزدیک میزان پیشرفت طرح های عمرانی در دست اقدام را مشاهده و نسبت به مسایل این شهر رسیدگی کند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر احمد وحیدی صبح جمعه سفر به شهرستان دیلم را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر آغاز کرد.

 

وی در این سفر از بخش خیرساز و تجهیزات بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) بازدید خواهد کرد و در آیین افتتاح اداره منابع آب این شهر حضور خواهد یافت.

 

وزیر کشور سپس از طرح نهضت ملی مسکن بازدید خواهد کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی آن قرار خواهد گرفت.

 

بازدید از نیروگاه گازی و برقی، آب شیرین کن و بسته بندی نمک با ۱۰۰ نفر اشتغالزایی و ارزش ۳۸۰ میلیارد تومانی، دیگر برنامه دکتر وحیدی در دیلم است.

 

دیدار با فعالان اقتصادی شهرستان دیلم، بخش پایانی سفر وزیر کشور به این شهرستان خواهد بود.

 

دکتر وحیدی همچنین به شهرستان گناوه سفر خواهد کرد و پس از بازدید از گمرک این شهرستان، از بیمارستان امیرالمومنین(ع) دیدن می‌کند.

 

افتتاح آسفالت روستایی به نمایندگی در روستای چاه بردی گناوه دیگر برنامه وزیر کشور در این سفر است که کل مساحت آسفالت این روستاها به ۳۹۰ هزار متر مربع می‌رسد.

 

افتتاح ۲۰۳ واحد مسکن روستایی و بازدید از طرح کمربندی گناوه بخش بعدی برنامه دکتر وحیدی است که با نشست اداری در فرمانداری این شهر به پایان خواهد رسید.

 

شرکت در نشست شورای برنامه ریزی استان هم پایان بخش سفر دو روزه وزیر کشور به بوشهر خواهد بود.

 

دکتر وحیدی روز پنج شنبه پس از ورود به بوشهر از کارخانجات نیروی دریایی و شهید محلاتی، نیروگاه اتمی، روستاهای هلیله و بندرگاه و جزیره نگین بازدید کرد و علاوه بر حضور در اداره بندر، به منزل دو شهید رفت و با خانواده‌های این شهدای گرانقدر دیدار کرد.  

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34855
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین