پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/05/31 - 11:12
  • - تعداد بازدید: 100
  • - تعداد بازدیدکننده: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر:

دارایی‌های فکری و دانش، سرمایه اصلی هر سازمان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: دارایی‌های فکری و دانش، سرمایه اصلی هر سازمان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: دارایی‌های فکری و دانش، سرمایه اصلی هر سازمان است.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری در جلسه کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و فناور موجبات رشد و تعالی در عرصه‌های مختلف می شود و در این مسیر باید اهتمام ورزیم.

 

رئیس کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: سرمایه‌های یک سازمان تنها منابع و سرمایه‌های مالی و فیزیکی نیستند، بلکه سرمایه مهم و اصلی یک سازمان، دارایی‌های فکری یا دانش سازمان است که نیازمند مدیریت و سازماندهی دقیق و اصولی است.

 

جعفری تصریح کرد: در صورتی‌که دانش موجود در یک سازمان که در طول سالیان در اثر تجربیات کاری افراد، آموزش‌های سازمانی و فردی و ... کسب شده، حفظ، ذخیره‌سازی و در مسیر صحیح هدایت شود، ضمن جلوگیری از انجام دوباره‌کاری‌ها، تسهیل و تسریع در دسترسی به اطلاعات و استفاده بهینه از تخصص و تجربیات افراد، زمینه رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری نیز در سازمان فراهم می‌شود.

 

وی اضافه کرد: استقرار پایدار نظام جامع مدیریت دانش مستلزم توسعه و تقویت فرهنگ سازمانی در راستای ترغیب و تشویق کارکنان به مشارکت در فعالیت‌های گروهی و تیمی است.

 

جعفری یادآور شد: تبادل و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، اطلاع‌رسانی صحیح، آموزش‌های کاربردی و مشوق‌های انگیزشی نیز از دیگر موارد مهمی است که باید بستر مناسب برای همکاری تمامی کارکنان در این حوزه فراهم شود.

  • گروه خبری : معاون توسعه و منابع
  • کد خبر : 37979
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین