چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/04/16 - 19:34
  • - تعداد بازدید: 63
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

بیش از ۴۶۰ هزار نفر در استان بوشهر در مرحله دوم انتخابات مشارکت کردند

اکبر پورات تعداد کل واجدین شرایط رأی در استان بوشهر را ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر عنوان کرد و ادامه داد: در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶۰ هزار و ۴۲ نفر در استان بوشهر در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات تعداد کل واجدین شرایط رأی در استان بوشهر را ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر عنوان کرد و ادامه داد: در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶۰ هزار و ۴۲ نفر در استان بوشهر در انتخابات شرکت کردند.

وی مشارکت دور اول انتخابات در استان بوشهر را ۴۶.۵۱ درصد عنوان کرد و افزود: مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۵۷.۱۲ درصد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: سعید جلیلی با کسب ۲۲۸ هزار و ۸۱ رأی بیشترین تعداد رأی را در استان کسب کرد و مسعود پزشکیان نیز ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رأی کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی وجود داشت که مردم با حضور خود در انتخابات حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

پورات با تقدیر از همه دست‌اندرکاران، هیئت‌ها و عوامل اجرایی، هیئت‌های نظارت، اصحاب رسانه و صداوسیما ستادهای نامزدها، دستگاه‌های اجرایی نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی و… ادامه داد: از مردم که در خلق این حماسه شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد، تصریح کرد: مردم در لبیک به ندای رهبری حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنیم و برای ایشان در ادامه راه خدمت به مردم آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی,انتخابات ریاست جمهوری 1403
  • کد خبر : 39623
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین