پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/01/27 - 09:25
  • - تعداد بازدید: 144
  • - تعداد بازدیدکننده: 137
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور استاندار بوشهر انجام شد

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر

تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان با حضور امام جمعه، استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به بهره‌برداری رسید.

 تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان با حضور امام جمعه، استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در آیین افتتاح  تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر موفقیت طرح‌ها و خوشحالی مردم را سبب ناراحتی دشمنان و معاندان نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: 2 پروژه مهم شامل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و جاده سرتل به تنگک در شهر بوشهر در دستور کار قرار گرفت که یکی از آن پس از 14 ماه تکمیل و افتتاح شد.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه جاده سرتل به تنکگ هم در آستانه افتتاح قرار دارد تصریح کرد: عملکرد مدیریت شهری و شورای شهر بوشهر قابل قبول و درخور تحسین و سپاس و نتیجه اتحاد، همدلی و وفاق است.

وی اجرای طرح‌های مهم و بزرگ را مورد تأکید قرار داد و افزود: با اتحاد و همدلی می‌توان کارهای مهم و بزرگ انجام داد.این ظرفیت در استان بوشهر وجود دارد که امسال پروژه‌های مهم و جدید زیربنایی و اساسی آغاز شود.

محمدی‌زاده از نهایی شدن اجرا طرح‌های مهم در هفته آینده خبر داد و بیان کرد: طرح‌های مهم و بزرگ زیربنایی در عرصه‌های مختلف در استان بوشهر طراحی و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح‌ها در دهه فجر سال قبل در عرصه سرمایه‌گذاری ریالی، استان بوشهر جایگاه دوم کشور کسب کرد گفت: در حوزه اعتبارات و سرمایه‌گذاری ارزی در افتتاح طرح‌ها استان بوشهر جایگاه نخست در کشور به دست آورد و در عرصه افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی، این استان رتبه اول در کشور شد.

استاندار بوشهر جایگاه استان در عرصه اجرای طرح ملی نهضت مسکن در کشور را رتبه پنجم اعلام کرد و ادامه داد: در احیا واحدهای راکد رتبه هفتم و در صادرات غیرنفتی رتبه سوم از آن بوشهر است.

محمدی‌زاده از کاهش نرخ بیکاری خبر داد و بیان کرد: با آغاز دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نرخ بیکاری در استان بوشهر 9 درصد بود که اکنون به 7.3 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر 132 طرح اقتصادی و صنعتی، تولیدی و اشتغال‌زایی با مشارکت سرمایه‌گذاران تفاهم‌نامه آن منعقد شد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 35488
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین