پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/12/04 - 18:30
  • - تعداد بازدید: 209
  • - تعداد بازدیدکننده: 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر :

برنامه جامع تربیت بدنی استان بوشهر برای سال آینده تدوین شود

استاندار بوشهر گفت: برای بهبود جایگاه ۲۱ کشوری این استان در ورزش های همگانی تدوین برنامه تربیت بدنی در سال آینده ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: برای بهبود جایگاه ۲۱ کشوری این استان در ورزش های همگانی تدوین برنامه تربیت بدنی در سال آینده ضروری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در شورای عالی ورزش استان بوشهر اظهار داشت: برای سال آینده باید برنامه ورزش همگانی روستاها و شهرها، اداره‌ها و دستگاه‌ها، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در جدولی مدون مشخص باشد و اجرای آنها نیز پیگیری شود.

وی تاکید کرد: مسئولان همه دستگاه‌ها باید برنامه سالانه خود را با محوریت ورزش همگانی ارائه کنند و برنامه تربیت بدنی به تصویب شورای عالی ورزش استان بوشهر برسد.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ارتقای سطح فعالیت بدنی دانش آموزان و عوامل موثر بر آن، بیان کرد: ساعت ورزش برای همه پایه‌های تحصیلی مدارس از یک به 2 ساعت افزایش یابد و به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش برسد.

محمدی‌زاده اضافه کرد: از ظرفیت‌های موجود بوشهر مانند دریا، کوه‌نوردی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش در شرایطی امن برای افزایش تحرک دانش‌آموزان بهره گرفته شود.

وی مصوب کرد: فرآیند خصوصی سازی مراکز ورزشی با جدیت در سال آینده پیگیری و این واگذاری به شکلی درست انجام شود که نگهداری و استفاده از این فضاها به خوبی صورت گیرد.

استاندار بوشهر: تحویل، مدیریت و نگهداری دیگر فضاهای ورزشی روستایی به دهیاری‌ها و در شهرهای درصدی از آن به شهرداری‌ها سپرده شود تا برای ارتقای ورزش همگانی مردم به کار گرفته شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مسائل متعدد ورزش استان بوشهر را نمی‌توان در یک جلسه به بحث گذاشت، گفت‌وگو و جمع بندی درباره زیرساخت‌ها و قهرمانان ورزشی و تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری را به جلسه آینده شورای عالی ورزش این استان موکول کرد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34712
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین