پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/07/07 - 11:33
  • - تعداد بازدید: 32
  • - تعداد بازدیدکننده: 32
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
اکبر پورات در نشست با جوانان شهرستان دشتی:

اقدامات مدیران در توسعه و عمران و آبادی شهرستان قابل تقدیر است

اکبر پورات در نشست با جوانان شهرستان دشتی با تقدیر از اقدامات مدیران در توسعه و عمران و آبادی شهرستان اظهار داشت: جوانان مسائل و مشکلات مختلف شهرستان مطرح کنند و ما نیز پیشنهادات عزیزان در سطح استان و تهران پیگیری می‌شود.

اکبر پورات  در نشست با جوانان شهرستان دشتی با تقدیر از اقدامات مدیران در توسعه و عمران و آبادی شهرستان اظهار داشت: جوانان مسائل و مشکلات مختلف شهرستان مطرح کنند و ما نیز پیشنهادات عزیزان در سطح استان و تهران پیگیری می‌شود.

وی افزود: حضور استاندار و معاونین استاندار به صورت مستمر در شهرستان‌ها با هدف رفع مشکلات مردم انجام می‌شود که این مهم نقش بسزایی در امید آفرینی در جامعه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: دشمن برنامه ریزی های مختلفی برای پیاده روی اربعین داشته و اتاق فکر دشمن هم فعال شد ولی با تدابیر صورت گرفته تمامی توطئه‌ها خنثی شد.

وی تصریح کرد: در بازگشایی مدارس هم دشمنان برنامه‌هایی داشتند و تلاش می‌کردند از چند روز قبل از بازگشایی مدارس تجمعاتی داشته باشند که به حمدالله این هم خنثی شد.

پورات اضافه کرد: وضعیت امنیت استان در کشور مطلوب است و در حال حاضر فضای سیاسی استان آرام است.

وی بیان کرد: در انتخابات هیچ مدیری اجازه جانب داری از هیچ داوطلب انتخاباتی ندارد و راهبردهای خودمان بر اساس منویات مقام معظم رهبری ادامه می‌دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: پیش می‌کنیم انتخابات باشکوه و پرشور برگزار شود و اقدامات امید آفرین با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های هفته دولت به نسبت سال گذشته افزایش یافته و در حوزه آب نیز کارهای خوبی در سطح استان شروع شده است.

پورات با بیان اینکه حوزه فرهنگی در سالیان گذشته مظلوم واقع شده است؛ گفت: در حوزه عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده ولی در حوزه فرهنگی باید کارهای بیشتری صورت بگیرد که ما این کار را شروع کردیم.

وی بیان کرد: با دستور رئیس جمهور باید اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر آموزش نیروهای انسانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته آموزش نیروها با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شود

وی تصریح کرد: اولویت جذب نیروهای بومی در پارس جنوبی دنبال می‌کنیم و هر ماه شخصاً در عسلویه دنبال و پیگیر این موضوعات هستم.

پورات با تاکید بر اینکه جوانان به سمت توانمند سازی بروند؛ گفت: اختیارات استانداران افزایش یافته و یکی از این اختیارات این است که مدیران نفتی و پتروشیمی‌ها با هماهنگی استاندار منصوب شوند.

وی بیان کرد: در انتصابات همه باید به هم کمک کنیم تا شاهد ارتقا نیروهای بومی در استان و پارس جنوبی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حوزه فرمانداران تلاش کردیم از افراد با تجربه استفاده شود، برخی از مدیران کل موفق بودند و لی در برخی از جاها نیز ضعیف بودیم و سال آینده تغییرات اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در کادر سازی نیروهای انقلاب ضعیف هستیم ولی کارهای خوبی شروع کردیم و تلاش داریم از نیروهای توانمند استان و شهرستان استفاده کنیم.

پورات یادآور شد: تلاش داریم در انتصابات عدالت وجود داشته باشد و این هماهنگی و اقدامات شروع شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان دشتی نیروهای خوبی وجود دارد ولی حاضر نیستند در دیگر نقاط استان پست مدیریتی بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: متأسفانه در شهرستان از نیروهای انقلابی حمایت نمی‌شود و این ضعف است.

وی خاطر نشان کرد: مدیران کل مکلف هستند از ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی استفاده کنند.

پورات با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه فرهنگی شروع شده و از ظرفیت صنعت به خوبی استفاده می‌شود، گفت: تلاش داریم دغدغه‌های نیروهای انقلاب در حوزه فرهنگ مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: مسائل مطرح شده از سوی جوانان در سطح استان با حضور مدیران کل پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه کارهای نمایشی در استان نمی‌شود گفت: وضعیت انتصابات در استان به نسبت قبل بهتر می‌شود.

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 38838
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین