پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/02/08 - 13:55
  • - تعداد بازدید: 593
  • - تعداد بازدیدکننده: 580
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر خبر داد:

افزایش حضور هیات های ملی متقاضی سرمایه گذاری در استان بوشهر

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از افزایش حضور هیات های ملی متقاضی سرمایه گذاری در استان خبر داد.

ضرغام حیدریه مدیکل جذب سرمایه استانداری بوشهر

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از افزایش حضور هیات های ملی متقاضی سرمایه گذاری در استان خبر داد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، ضرغام حیدریه سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری با تاکید بر نقش سرمایه گذاری در تحقق شعار سال مبنی بر "مهار تورم، رشد تولید" اظهار داشت: با توجه به دستور استاندار، افزایش رایزنی با شرکت‌ها و گروه‌های سرمایه گذاری ملی در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

 

ضرغام حیدریه افزود: بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهیه و تدوین شده که به صورت منظم و مستمر با دعوت از سرمایه گذاران ملی، نسبت به تشریح و بازدید میدانی از این موارد اقدام شده است.

 

وی گفت: امید است با جذب اینگونه سرمایه‌ها، زمینه توسعه هر چه بیشتر استان و اشتغال نیروی کار بومی محقق شود.

 

حیدریه از حضور چند هیات ملی سرمایه‌گذاری و فعال در زمینه‌های تأمین سرمایه و مواد اولیه، توسعه محصولات صادرات محور، گردشگری و... طی هفته آینده در استان و بازدید از چندین نقطه استان، هم اندیشی و دیدار با برخی از کارآفرینان و مجریان طرح های اقتصادی، دیدار با مقامات ارشد اجرایی استان و... خبر داد.

 

وی در پایان ضمن اشاره به مناسب بودن فضای کسب و کار و زیست بوم سرمایه گذاری استان، از عموم فعالین اقتصادی، شرکت‌ها، نهادهای دولتی، بخش خصوصی و تعاونی و ... استانی و ملی برای سرمایه گذاری در بخش های مورد علاقه خویش، دعوت به عمل آورد.

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 35617
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین