اطلاعیه بررسی مدارک تکمیل ظرفیت
قابل توجه افراد معرفی شده تکمیل ظرفیت دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جهت بررسی مدارک و صحت سنجی مستندات

« قابل توجه افراد معرفی شده تکمیل ظرفیت دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جهت بررسی مدارک و صحت سنجی مستندات »
به اطلاع آن دسته از داوطلبان گرامی تکمیل ظرفیت شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دوازدهم برای شغل- محل های استانداری بوشهر و واحدهای تابعه که در بخش وضعیت داوطلب عبارت « شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید» می رساند؛ جهت ارائه و بررسی مدارک خود مطابق جدول زمانبندی ذیل با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به آدرس بوشهر، خیابان امام خمینی(سنگی)، استانداری، اداره کل امور اداری و مالی مراجعه نمائید و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.
تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی میگردد.

مدارک مورد نیاز :
1- پرینت کارنامه آزمون
2- 4 قطعه عکس 4 x 3 پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
3- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
4- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
5- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
6- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۰۸/۱۰/۱۴۰۲) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند.
7- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)
8- اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان (برای معلولین)
9- ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
- ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان ( براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره 278/69385 مورخ 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی)
- ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحوت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357 تا کنون)
10- ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها
• شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
• استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛
الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه
ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.
11- یک عدد پوشه گیره دار
نظر دهید