پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/05/01 - 15:35
  • - تعداد بازدید: 123
  • - تعداد بازدیدکننده: 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

اشتغال و دریافت وام بانکی از مهمترین مشکلات مردم استان بوشهر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال و مسائل بانکی از مهمترین مشکلات مردم استان بوشهر است که در دیدارهای چهره به چهره مطرح می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات  با حضور در سامانه ارتباطات مردم و دولت و ارتباط مستقیم با مردم برای شنیدن مسایل و مشکلات مطرح شده و پاسخگویی به سوالات، دستورات لازم را برای گره گشایی از مشکلات و پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان صادر کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر برقراری ارتباط با مردم و پاسخگویی به شهروندان، در مرکز سامد حضور یافت و به طور مستقیم خواسته‌ها و مطالبات مردم را برای پیگیری و رفع مسائل و تامین مطالبات قانونی آن‌ها شنید.
امروز و در جریان حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مرکز سامد که به مدت زمان دو ساعت انجام شد، ۲۰ تماس تلفنی و هفت مورد حضوری از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شد که آنها در گفت وگویی مستقیم، مسایل و مشکلات خود را با پورات مطرح کردند.
پورات عنوان کرد: رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو و پیگیری مسایل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: عمده مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به مسائل شغلی، دریافت تسهیلات بانکی و سختگیری در باز پرداخت اقساط و مشکلات برخی  از تماس گیرندگان نیز در رابطه با صدور مجوزهای مربوط به حوزه های مختلف از جمله کسب و کار و اشتغال بود که پیگیری و دستورات لازم صادر شد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به پیگیری و حل آنها اقدام کنند، گفت: اگر مدیران و متولیان اجرایی در دستگاه‌های مختلف مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها نیز به موقع رفع خواهد شد.

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37499
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین