پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/04/21 - 10:39
  • - تعداد بازدید: 139
  • - تعداد بازدیدکننده: 139
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

اشتغال جوانان دیلم و گناوه در شرکت‌های فعال این 2 شهرستان در اولویت قرار بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان در شرکت‌های فعال دیلم و گناوه گفت: اشتغال نیروهای بومی دیلم و گناوه در شرکت‌های فعال این 2 شهرستان در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دیلم اظهار داشت: موضوع اخراج ۱۲ نفر از کارگران شرکت نیرو گستر دیلم را در دستور بررسی و پیگیری لازم قرار خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین بحث جذب نیروهای بومی شهرستان‌های دیلم و گناوه در شرکت‌های فعال در این منطقه باید در اولویت بکارگیری قرار داده شوند و این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات و معوقات کارگری باید تسریع شود، افزود: آموزش نیروهای بومی جهت به کارگیری در شرکت‌های فعال در شهرستان دیلم و پارس جنوبی توسط فنی و حرفه‌ای به صورت مستمر در دستور کار باشد.

پورات با اشاره به اینکه در دفاع از حق و حقوق کارگران از همه توان و ظرفیت‌های لازم استفاده خواهیم کرد، گفت: پیگیر اشتغال جوانان بومی در شرکت‌های منطقه و بحث جذب ۸۵۴ نفر در آزمون استخدامی پارس جنوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37302
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین