پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/11/21 - 15:31
  • - تعداد بازدید: 266
  • - تعداد بازدیدکننده: 252
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

استاندار بوشهر تاکید کرد: لزوم تغییر الگوی کشت در منطقه شبانکاره

استاندار بوشهر بر لزوم تغییر الگوی کشت در منطقه شبانکاره تاکید کرد.

استاندار بوشهر بر لزوم تغییر الگوی کشت در منطقه شبانکاره تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین بهره‌برداری از بند انحرافی سیلاب محور ۱۰ شبانکاره، یادمان شهید حسن محمدی اظهار داشت: این طرح با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت ظرفیت‌های کشاورزی بخش شبانکاره خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه استفاده از منابع آب، خاک و خورشید که خداوند این نعمت‌ها را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده استفاده کنیم.

 

محمدی زاده افزود: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که امروز عده‌ای از خارج استان بیایند زمین کشاورزی اجاره، محصولی بکارند و اجاره ای به کشاورزان ما بدهند و بروند.

 

وی با تاکید بر ضرورت تغییر الگوی کشت در منطقه شبانکاره اضافه کرد: باید به سمت کشت محصولات ارزشمند و پرسود در منطقه شبانکاره رفت.

 

استاندار بوشهر با مقایسه خدمات نظام اسلامی با دوران پیش از انقلاب یادآور شد: استان بوشهر پیش از انقلاب اسلامی تنها دارای یک بند انحرافی بود و امروز افزون بر ۶ سد در حال بهره‌برداری، ۶ سد بزرگ و چندین شبکه آبیاری، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب نیز به صورت هم‌زمان در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34379
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین