پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/05/23 - 14:58
  • - تعداد بازدید: 77
  • - تعداد بازدیدکننده: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استاندار بوشهر از 5 پروژه درمانی بوشهر بازدید کرد

استاندار بوشهر از 5 پروژه درمانی بوشهر بازدید کرد و گفت: بیمارستان 180 تختخوابی مادر و کودک جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در بازدید از ۵ پروژه درمانی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های استان بوشهر است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌‌گیریم.

وی افزود: افزایش تخت‌های بیمارستانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی مورد توجه و تاکید قرار دارد و از متولیان حوزه درمان انتظار دارم از همه ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره ببرند.

استانداربوشهر با اشاره به ساخت بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: بیمارستان مادر و کودک، با ۱۸۰ تخت مجهز و همچنین ۱۲ اتاق زایمان و ۶ اتاق عمل و ۱۴ تخت اقامتی مادران با اعتبار حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تا دو سال آینده این بیمارستان وارد مدار شود.

استاندار بوشهر گفت: بیمارستان مرکز بیماری‌های خاص نیز با ۶۴ تخت مجهز و استاندارد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست و تا کمتر از یکسال آینده وارد مدار می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در تکمیل پروژه‌های این حوزه اهتمام خاصی داشته باشیم.

استاندار بوشهر همچنین از بیمارستان قائم، درمانگاه فوق تخصصی سپاه و بیمارستان خصوصی بوشهر نیز بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی تاکید کرد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 37855
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین