پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/05/25 - 15:27
  • - تعداد بازدید: 78
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خبر داد:

احداث مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری های غیرواگیر در مرکز استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری های غیرواگیر در مرکز استان در حال احداث است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با سازمان های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: سمن‌ها بازوان قدرتمند و یاریگر دولت در حوزه‌های مختلف هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین از تلاش های سازمان های مردم نهاد استان که در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به ویژه در بخش ازدواج آسان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام های موثر و جهادی برداشته‌اند قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات سمن ها را به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد، افزود: صنایع نفت، گاز و پتروشمی مستقر در استان باید در راستای کمک در بخش‌های فرهنگی و کنترل آسیب های اجتماعی از سازمان های مردم نهاد در استان حمایت کنند.

پورات گفت: همچنین در هفته جاری اولین تشکل روستایی استان در روستای سالم آباد شهرستان تنگستان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته تعداد 17 روستا با همکاری سازمان های مردم نهاد به ثبت تاریخ شفاهی روستا پرداخته و در این راستا برنامه های آموزشی به منظور توانمندسازی زنان و کودکان و همچنین حرفه آموزی، بازی های بومی و محلی در سطح روستاها در قالب این طرح اجرا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین به همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز و با همکاری خیرین، مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری های غیرواگیر در مرکز استان در حال احداث است که با اجرای آن میزان تاب آوری و توانایی سازگاری به همراه حمایت اجتماعی از افراد افزایش خواهد یافت.

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37909
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین