چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/05/18 - 23:24
  • - تعداد بازدید: 70
  • - تعداد بازدیدکننده: 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر برگزار شد

اکبر پورات پنجشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش برای حل مشکلات خبرنگاران این استان و همچنین تکمیل طرح‌های شاخص استان مانند آب شیرین‌کن با جدیت تداوم دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات پنجشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش برای حل مشکلات خبرنگاران این استان و همچنین تکمیل طرح‌های شاخص استان مانند آب شیرین‌کن با جدیت تداوم دارد.


وی افزود: حل مشکلات و رفع دغدغه‌های خبرنگاران هم‌استان بویژه در حوزه بیمه با جدیت دنبال می‌شود.


پورات بیان کرد: در خصوص پس گرفتن شکایت‌ برخی از دستگاه‌ های اجرایی استان از خبرنگاران نیز استانداری بوشهر آماده هر گونه مساعدت و همکاری است.


معاون سیاسی استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه " موفقیت دولت، موفقیت نظام است" همه ما موظفیم به دولت کمک کنیم.


پورات ادامه داد: با تلاش‌ های مشترک، امیدواریم در مدت باقی‌مانده از این دولت، مسائل و کمبودها را برطرف کنیم و طرح‌ های نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.


پورات همچنین از افتتاح و عملیاتی شدن طرح‌های متنوع در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و ایجاد امید در جامعه تا حد زیادی مرهون تلاش‌های خبرنگاران است که این مهم باید در دولت جدید نیز به شکل ویژه دنبال شود.


وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی استان اظهار کرد: از ۱۷ قطعه پروژه راه‌آهن، ۱۶ قطعه اجرایی شده است و در طرح بزرگراه دالکی- کنارتخته نیز چهار پیمانکار فعال هستند.


پورات یادآور شد: همچنین بعد از سالیان سال تاکنون ۷۵ درصد از طرح آب‌شیرین‌کن سیراف-جم به بهره‌برداری رسیده است و با وجود برخی مشکلات در طرح آب‌شیرین‌کن مپنا، امیدواریم وضعیت آب استان با رفع موانع به شرایط مطلوبی برسد.


معاون سیاسی استاندار بوشهر با تأکید بر ضرورت جذب نیروهای بومی در صنعت استان، به ویژه در مناطق شمالی خارگ و دیلم، گفت: باید گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود تا سهم اشتغال بومی‌ها در صنعت بخوبی محقق شود.

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 39753
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین