چهارشنبه 28 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1403/04/17 - 12:20
  • - تعداد بازدید: 78
  • - تعداد بازدیدکننده: 73
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر:

آزمون استخدامی برای جذب نیرو در فرمانداری ها و بخشداری های استان بوشهر برگزار می شود

اصغر جعفری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی فراگیر اظهار داشت: با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استخدام پیمانی در مجموعه وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها و بخشداری های تابعه، آزمون استخدامی به صورت متمرکز، هماهنگ و همزمان از طریق دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی فراگیر اظهار داشت: با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استخدام پیمانی در مجموعه وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها و بخشداری های تابعه، آزمون استخدامی به صورت متمرکز، هماهنگ و همزمان از طریق دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.


معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تمام سهمیه های استخدامی مربوط به استانداری بوشهر، برای بکارگیری نیرو در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه بوده و هیچ گونه سهمیه ای مربوط به ستاد استانداری نیست.


جعفری ابراز داشت: داوطلبان می توانند برای مشاهده دفترچه راهنمای آزمون و ثبت نام از طریق درگاه الکترونیکی جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اقدام کنند.


وی اضافه کرد: زمان ثبت نام از ۱۴ تیرماه آغاز و تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: آزمون استخدامی در تاریخ ۱۲ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

  • گروه خبری : معاون توسعه و منابع
  • کد خبر : 39621
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین