پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1402/05/16 - 15:49
  • - تعداد بازدید: 111
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

حمایت از خبرنگاران در دستور کار مدیران استان بوشهر قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه خبرنگاران مجاهدان عرصه نبرد جنگ نرم هستند خواستار حمایت مدیران دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر از خبرنگاران شد.

به گزارش روابط عممی استانداری بوشهر، اکبر پورات در همایش تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر با اشاره نقش مهم و ممتاز اصحاب رسانه در عرصه هجمه فرهنگی و رسانه‌ای، اظهار داشت: از تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه‌های استان بوشهر که با مجاهدت و تلاش خود زمینه توسعه و آرامش استان را فراهم می‌سازد، قدردانی می‌کنم و حقیقتاً خبرنگاران مجاهدان عرصه نبرد جنگ نرم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز جهاد تبیین امری ضروری است و خبرنگاران نقش ویژه‌ای در این موضوع مهم ایفا کرده و خدمات نظام را مستمر به جامعه اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: بنده همیشه سعی و تلاش کرده که حامی و همراه رسانه‌ها و خبرنگاران استان در دولت و دستگاه‌های اجرایی استان باشم و در بررسی مسائل و مشکلات آنان در حد توان اقدام و پیگیری لازم انجام دهم.

پورات جایگاه و نقش مهم و تاثیرگذار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در رشد و پویایی جامعه و شکل‌دهی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به دلیل مسئولیت مهمی که برعهده دارند در عین حال با مشکلات بسیاری نیز مواجه هستند که ضرورت دارد دستگاه‌های ذیربط عنایت و حمایت بیشتری برای حل این مشکلات از خود نشان دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در تهاجم تحریف دشمن در ناامیدی مردم به نقش مهم خبرنگاران در  مقابله با هجمه دشمن پرداخت و گفت: جهاد تبیین نقطه مقابل تهاجم تحریف است که باید اصحاب رسانه نقش خود را در این عرصه افزایش دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز، نخستین روز از شروع پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است گفت: مرحله پیش ثبت‌نام از متقاضیان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد و مهمترین سیاست در اجرا انتخابات عدم جانبداری از افراد خواهد بود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37727
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین