پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/12/16 - 15:41
  • - تعداد بازدید: 179
  • - تعداد بازدیدکننده: 171
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد

تامین کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در استان بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تامین کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این راستا بخش اعظمی از کالاها تامین شده و در انبارهای ذخیره استان موجود است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تامین کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این راستا بخش اعظمی از کالاها تامین شده و در انبارهای ذخیره استان موجود است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان (عج) با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: این کارگروه با حضور دستگاه‌های متولی از جمله نظارتی و بازرسی تشکیل شد و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

وی از تامین کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: در این راستا دستگاه‌های مربوطه مکلف شدند که کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به موقع تامین کنند که الحمدلله بخش اعظمی از کالاها تامین شده و در انبارهای ذخیره موجود است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تعیین مکان‌هایی برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار در نقاط شهرستان‌های 10 گانه در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا یک کمیته نظارتی با عضویت همه دستگاه‌های عضو کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر برای نظارت ، رصد و پایش بازار تشکیل شده است.

باستین از فعال شدن گشت‌های نظارتی و بازرسی با مشارکت دستگاه‌های متولی خبر داد و ادامه داد: اگر در بخشی تخلفی وجود دارد بخش‌های نظارتی و بازرسی استان بوشهر با متخلفان به‌صورت قاطع برخورد می‌کنند.

وی به کالابرگ الکترونیکی پرداخت و بیان کرد: در این راستا یارانه مورد نیاز کالابرگ الکترونیکی تامین شده و به‌زودی در کارت‌های بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این راستا اقدامات این است که فروشگاه‌هایی که قرار است کالاهای اساسی در قالب 10 کالای مورد نظر عرضه کنند باید در سامانه تعیین شده ثبت‌نام کنند.

باستین بیان کرد: در این راستا در حال نهایی شدن لیست فروشگاه‌ها برای عرضه کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی هستیم و به‌زودی این فروشگاه‌ها مشخص و معرفی می‌شود.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اجباری برای خرید کالا اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی نیست و این مهم اختیاری است و کسانیکه تمایل ندارند می‌توانند در پایان ماه از یاران نقدی همانند گذشته استفاده کنند.

انتهای پیام

  • گروه خبری : معاون اقتصادی
  • کد خبر : 34961
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین