پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/26 09:19
  • 1401/12/24 - 10:32
  • - تعداد بازدید: 147
  • - تعداد بازدیدکننده: 145
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد

آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در اجرای طرح ویژه نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در راستای ارتقا ایمنی، جلوگیری از حوادث و رسیدگی به وقایع احتمالی، دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در اجرای طرح ویژه نوروزی در آماده‌باش قرار دارند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در راستای ارتقا ایمنی، جلوگیری از حوادث و رسیدگی به وقایع احتمالی، دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در اجرای طرح ویژه نوروزی در آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد هادی رستمیان در جلسه طرح آمادگی برای پاسخ به حوادث احتمالی در استان بوشهر ویژه طرح نوروزی با تأکید بر  توجه به ایمنی، امنیت، آسایش و آرامش نوروزی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خدماتی، فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: آرامش، امنیت و سلامت مردم استان و مسافران نوروزی در اولویت قرار داشته باشد در این راستا و لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی برای مقابله با هرگونه حوادث ضروری است.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای استان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: شناسایی و پایش نقاط پرخطر و حادثه‌خیز استان برای پیشگیری از بروز حوادث ضروری است و محورهای مواصلاتی خطرآفرین مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر مصوبات ستاد مدیریت بحران استان را لازم‌الاجرا دانست و گفت: در راستای ارتقا ایمنی، جلوگیری از حوادث و رسیدگی به وقایع احتمالی، دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در اجرای طرح ویژه نوروزی در آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر نیز هماهنگی و برنامه‌ریزی برای آمادگی طرح نوروزی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: آمادگی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و عملیاتی استان برای پاسخ به موقع و موثر حوادث احتمالی و مخاطرات ایام نوروز ضروری است.

کورش دهقان ادامه داد: هماهنگی بین دستگاه‌های متولی برای آمادگی مقابله با حریق و آتش‌سوزی در منابع طبیعی، مراتع و جنگل‌ها در ایام فصل بهار مورد توجه قرار گرفته شود.

وی از آماده‌باش دستگاه‌های اورژانس، بیمارستان‌ها و سایر دستگاه‌های امدادی برای رسیدگی به حوادث خبر داد و بیان کرد: به‌کارگیری تجهیزات، ماشین‌آلات، بالگرد و سایر امکانات امدادی برای ارتقا ایمنی در محیط‌های مختلف گردشگری با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر هماهنگی و برنامه‌ریزی برای آمادگی یگان‌های عملیاتی و امدادی استان در ایام تعطیلات نوروز را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ساماندهی کوچ عشایر و برنامه‌ریزی در امر مشارکت مدیریت مراتع یک ضرورت است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون عمرانی
  • کد خبر : 35041
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین