پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/14 - 11:16
  • - تعداد بازدید: 288
  • - تعداد بازدیدکننده: 283
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور استاندار بوشهر

ساخت پروژه تولید اتانول در شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در شهرستان دیر آغاز شد

در سومین روز از دهه فجر ساخت پروژه تولید اتانول در شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در شهرستان دیر با سرمایه‌گذاری 130 میلیون دلار آغاز شد.

در سومین روز از دهه فجر ساخت پروژه تولید اتانول در شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در شهرستان دیر با سرمایه‌گذاری 130 میلیون دلار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده جمعه ۱۴ بهمن در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تولید اتانول  و پارک شیمیایی اظهار کرد: امروز فاز اول عملیات اجرایی این کارخانه با سرمایه‌گذاری۱۳۰ میلیون دلار و ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در سال آغاز شده است و با یک میلیارد دلار تکمیل خواهد شد و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: اتانول تولیدی در این کارخانه پایه بسیاری از صنایع است که می‌تواند پیرامون آن شکل بگیرد.

استاندار بوشهر یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، یک گردان به نام امام حسین علیه السلام در شهرستان دیّر وجود داشت که تمام رزمندگان این شهرستان در آن حضور داشتند. این گردان منشا اتفاقات بزرگی در جنگ تحمیلی بود. امروز گردان ما در جنگ تحمیلی این پارک شیمیایی و سرمایه‌گذار آن فرمانده گردان است.

محمدی‌زاده توصیه کرد: فنی حرفه‌ای و فرماندار شهرستان دیّر کمک کنند، نیرو‌های مناسب این صنعت تربیت شوند و برنامه‌های تکمیلی آموزشی انجام بگیرد تا این کارخانه دو سال دیگر به بهره برداری برسد و تولید انجام بگیرد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار,گزارش تصویری
  • کد خبر : 34101
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین