پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/19 - 15:18
  • - تعداد بازدید: 136
  • - تعداد بازدیدکننده: 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

پیام استاندار بوشهر بمناسبت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی

استاندار بوشهر با صدور پیامی، ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی را گرامی داشت.

استاندار بوشهر با صدور پیامی، ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز نیروی هوایی ابراز داشت: ۱۹ بهمن ۵۷ یادآور یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های وفاداری به انقلاب اسلامی بود که دلیرمردان و جان‌برکفان نیروی هوایی با امام، شهدا و ملت قهرمان ایران بیعت کردند.

 

وی ادامه داد: در این روز، همافران نیروی هوایی ارتش، با حضور در اقامتگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مدرسه رفاه و بیعت با حضرت امام (ره)، سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین انقلاب اسلامی به ثبت رساندند و این حماسه حضور و بیعت قاطعانه ارتش، طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی بود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پیوستن نیروی هوایی به صفوف اسلام، مردم‌ را دلگرم‌تر کرد، یادآور شد: نیروی هوایی ارتش به‌رغم تمام تبلیغات رژیم طاغوت در برهه‌ای حساس با شجاعت و آگاهی علیه ظلم و ستم طغیان کرده و به صفوف اسلام و مردم پیوستند و ملت را در ادامه مبارزه دلگرم‌تر کردند.

 

محمدی زاده با پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام نیروی هوایی تصریح کرد: اهتمام‌تان را در سنگرهای دفاع از آسمان میهن ارج نهاده و یاد و خاطره شهیدان گلگون‌کفن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله شهیدان والامقام عباس بابایی، ستاری، جواد فکوری، عباس دوران، علیرضا یاسینی و .... را گرامی داشته و استواری‌ پروازتان را در صیانت از هستی میهن آرزومندم.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز نیروی هوایی را به همه عزیزان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و بویژه پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در پناه الطاف خداوند متعال و عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و پیروی از نائب بر حقش، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله‌العالی) روز به روز بر اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34333
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین