پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/01/08 - 16:37
  • - تعداد بازدید: 209
  • - تعداد بازدیدکننده: 208
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

نقش روابط عمومی‌ها در ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت غیر قابل انکار است

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: نقش روابط عمومی‌ها در ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت غیر قابل انکار است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: نقش روابط عمومی‌ها در ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت غیر قابل انکار است.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در دیدار با مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و تمام مسئولان بویژه مدیران حوزه اقتصادی باید برای عملی شدن شعار سال اهتمام ورزند.

 

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در اطلاع‌رسانی و تبیین عملکرد دولت افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در انعکاس خدمات دولت بسیار مهم و تاثیرگذار است و به شناخت بیشتر مردم از نحوه عملکرد متولیان امور کمک می‌کند.

 

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: روابط عمومی پیشران توسعه استان است و در جهاد تبیین نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها بسیار مهم است.

 

باستین تصریح کرد: حوزه اقتصادی استانداری در یکسال اخیر در رفع موانع تولید از واحدهای صنعتی و اقتصادی و همچنین در راه‌اندازی واحدهای جدید و افزایش اشتغال اقدامات موثری انجام داده که اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی عملکرد، لازم است.

 

وی با بیان اینکه مردمی‌سازی دولت از ماموریت‌های مهم روابط عمومی است یادآور شد: ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت و انعکاس دستاوردهای حوزه‌‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و عمرانی و ... با کمک روابط عمومی‌ها محقق می‌شود.

 

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۷۴ واحد صنعتی و تولیدی راکد در استان بوشهر با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر خبر داد و گفت: با برگزاری نشست‌های کارگروه رفع موانع تولید و بازدیدهای متعدد از کارخانجات و شناخت مشکلات آنها، در یکسال گذشته، ۷۴ واحد احیا و زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر فراهم شد.

 

 باستین بیان کرد: ایجاد امید در جامعه از اقدامات مهم روابط عمومی‌ها و رسانه‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در این آیین با اهدای لوح تقدیر، از کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون اقتصادی
  • کد خبر : 35200
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین