پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/23 - 12:31
  • - تعداد بازدید: 155
  • - تعداد بازدیدکننده: 141
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر:

سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در پیشرفت کشور بر عهده دارند

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در پیشرفت کشور بر عهده دارند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در پیشرفت کشور بر عهده دارند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سید عباس موسوی نژاد مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در بازدید از ساختمان مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری های غیر واگیر در بوشهر، ضمن تبریک 22 مرداد روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار سازنده و مهمی در پیشرفت کشور دارند و به عنوان یاری‌گران دولت می‌توانند زمینه پیشرفت و آبادانی استان را فراهم سازند.

 

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر یادآور شد: با توجه به اهمیت پیشگیری و کاهش ابتلا به سرطان و همچنین تشخیص به موقع، لزوم ایجاد این مرکز در استان بسیاری ضروری و از عزیمت هم‌استانی‌ها به استان‌های همجوار جلوگیری بعمل می‌آورد.

 

وی اضافه کرد: ساختمان این مرکز  توسط خیرین و با همکاری انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز در مرکز استان بنا نهاده شده است.

 

موسوی نژاد با اشاره به شرایط خاص این بیماران تصریح کرد: مبتلایان به بیماری‌های خاص با توجه به شرایط سخت جسمانی، با حمایت اجتماعی می‌توانند در برابر بیماری مقاومت بیشتری نشان دهند و در واقع میزان تاب آوری و توانایی سازگاری با حمایت اجتماعی از افراد افزایش خواهد یافت و این مرکز کمک بسیاری خوبی برای بیماران در استان است.

 

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد ابراز داشت: داوطلبان عرصه سلامت و نیک مرام در استان ما بسیار هستند که با مشارکت‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد می‌توان از این ظرفیت و سرمایه اجتماعی بهره برد.

  • گروه خبری : مدیران ستادی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37853
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین