پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/01/28 - 09:35
  • - تعداد بازدید: 289
  • - تعداد بازدیدکننده: 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی استانداری بوشهر مطرح کرد

تأمین نیاز مالی هیئت‌های ورزشی استان بوشهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از هیئت‌ها و مسابقات ورزشی گفت: تلاش می‌شود در نشست تخصصی نیاز‌ مالی هیئت‌های ورشی استان بوشهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ حوزه نفت، گاز پرداخت شود.

دکتر پورات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از هیئت‌ها و مسابقات ورزشی گفت: تلاش می‌شود، نیاز‌ مالی هیئت‌های ورشی استان بوشهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ حوزه نفت، گاز پرداخت شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مسئولان هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین، قایقرانی، شنا، بسکتبال، کاراته، موتور سواری و اتومبیل‌رانی، شطرنج استان و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر، مشکلات و نیازمندی‌های خود را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مطرح کردند.

اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر در این نشست گفت: با تشکیل این گونه جلسات و با داشتن برنامه ریزی مناسب می‌توان گام‌های مهمی در جهت توسعه ورزش استان بوشهر برداشت که امیدواریم امسال شاهد این رشد و شکوفایی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه هر آنچه در توان استان باشد برای توسعه ورزش حرفه‌ای و  همگانی به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: باید تخصیص اعتبارات هماهنگ با برنامه‌های ورزشی و تقویم هر هیئت مد نظر اداره کل ورزش استان بوشهر باشد.

وی تاکید کرد: با نگاه ویژه‌ استاندار بوشهر و برنامه ریزی مناسبی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم، به صورت ویژه در سال جدید از مسابقات ورزشی حمایت خواهیم کرد و تلاش داریم تا در کنار ورزش قهرمانی و همگانی از اثرات ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی نیز غافل نشویم.

پورات خاطرنشان کرد: در همین راستا جلساتی به زودی باحضور سازمان برنامه و بودجه استان و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، برای معرفی برنامه‌ها و طرح نیاز‌های هیئت‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد.

در این نشست که با حضور مدیران کل مرتبط برگزار شد، مسایل و مشکلات مطرح شده توسط هیئت‌ها، بلافاصله توسط معاون سیاسی استاندار بوشهر پیگیری شد.

برخی مسایل مطرح شده از طرف روسای هیئت‌ها، با پیگیری فوری، فی‌المجلس مرتفع شد و برای مشکلات برخی هیئت‌ها نیز، برنامه زمان‌بندی تعیین شد.

 این نشست با دستور ویژه استاندار بوشهر در راستای رفع مشکل هرچه سریع‌تر هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی,گزارش تصویری
  • کد خبر : 35502
کلمات کلیدی

تصاویر

دکتر پورات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین