پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/24 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 140
  • - تعداد بازدیدکننده: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر:

بیشترین مجوز صادر شده مردم نهاد استان بوشهر در حوزه محیط زیست است

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در بخش‌های مختلف گفت: بیشترین مجوز صادر شده مردم نهاد استان بوشهر در حوزه محیط زیست است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، نشست تشکل‌های محیط زیست با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در محل استانداری بوشهر برگزار شد.

در این نشست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به دغدغه سازمان‌های مردم نهاد به مسائل زیست محیطی استان اظهار داشت: ما به عنوان دستگاه حاکمیتی و مرجع صدور مجوز فعالیت و نظارت بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد تمام سعی خود را خواهیم کرد بیشترین حمایت را از اعضای تشکل‌های مردم نهاد داشته باشیم تا جامعه بتواند از ظرفیت آنان بهره‌‌مند شود.

سید عباس موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین مجوز صادر شده در استان در حوزه محیط زیست است افزود: با توجه به جامعه آماری تشکل‌های محیط زیستی می‌توان با همکاری آنان و همراهی بخشداران و دهیاران و دستگاه‌های مرتبط این استان را تحت پوشش حفاظت زیست محیطی قرار داد.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به مجوزهای صادر شده عنوان کرد: بیشترین مجوز صادر شده در استان در حوزه محیط زیست ثبت شده است.

در ادامه مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن اشاره به اهمیت نقش مشارکت مردم در حفاظت محیط زیست بیان کرد: ما نیازمند ارتقای مسئولیت‌های اجتماعی هستیم که باید در این زمینه سواد زیست محیطی مردم و مسئولین ارتقا یابد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37874
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین