پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/10 - 08:27
  • - تعداد بازدید: 132
  • - تعداد بازدیدکننده: 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهرتاکید کرد

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستگاه های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت وظایف کاری و فرهنگی خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستگاه های عضو  شورای مبارزه با مواد مخدر ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت وظایف کاری و فرهنگی خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر و سایر مناسبت های ملی، مذهبی و فرهنگی فرصت و ظرفیت مناسبی است که با روش‌های نوین و خلاقانه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه و بویژه جامعه هدف در استان بوشهر برنامه ریزی و عملیاتی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر ایجاد کارآفرینی و توانمندسازی معتادین ترک کرده است که زمینه اشتغال آنان فراهم خواهد ساخت که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه فرد معتاد مجرم نیست و دچار بیماری شده که نیازمند توجه و کمک‌رسانی است، افزود: فنی و حرفه ای و سایر دستگاه های مرتبط باید در راستای مهارت افزایی و کارآفرینی معتادین و معتادین متجاهر برنامه ریزی هدفمندی داشته باشد و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در راستای هدایت آنان جهت اشتغال پایدار اقدام لازم انجام دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های عضو  شورای مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های مرتبط باید حمایت لازم و برنامه های تخصصی در حوزه خود در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت وظایف کاری و فرهنگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 33970
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین